01:23

Idag var Tove här med Casper. Kul kul! Han är allt lite knasig den pojken. Camilla kom förbi och tog med sig massor av kläder hem, soft!
På kvällen blev det mat och Malin kom över, såklart. Haha! Vi åkte till donken för att hon och Emelie skulle äta. Sedan åkte jag och Malin och var olagliga, hahaha. Sjukt kul!
Imorgon, eller idag för att vara exakt, så åker Malin till magaluf. Vem ska jag då se på film med på kvällarna? Vafan. Och veckan här på åker Tove iväg till tunisien. Bäst för dig Tove att du aktar dig så du inte blir tagen! Jonas måste hålla i dig med hans liv, annars blir jag sjukt arg arg arg!
Alla som åker utomlands kommer hem ordentligt, bra! Tack!

Natttttiitittiiti!

Kommentarer
Postat av: Största syster

Lite knasig hmmm kan ju inte bli annat med oss som familj ;) o han kallas ju inte KNASPER för inget hahah.Han trivs som fisken i vattnet upp hos er,det hoppas jag ni vet o märker.Sen att han bor i sin spidermandräkt e ju en annan femma hahah

2009-07-25 @ 21:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback