bra helg

I fredags kom Victoria över och spelade lite dead or alive 4. Senare kom Simon och vi såg på Fun with Dick and Jane och myste osv. Dagen där efter kom Niklas vid fem tiden så vi åt middag och spelade tv-spel resten av kvällen, nice.
På söndagen blev det macka på tastys och bio i kista för mig och Niklas. Yes man blev det, den var helt okej!

Nu idag, måndag, åkte jag, mamma, mormor och morfar och såklart Niklas till arlanda för mormor och morfar skulle åka till spanien och Niklas skulle hem.
När jag kom hem somnade jag i soffan, haha, fint. Snarkade gjorde jag också. Underbart!

Niklas fina gubbe på bilden nedan.


Imorgon kommer Simon hit också, wee, sova tidigt idag!

Kommentarer
Postat av: tove

har mormor och morfar vart hos oss? :O och ingen har sagt något till mig????? :O

Postat av: pet

Det var ändå faan vad killarna vallfärdar till dig. (och jag knäcker er i Soul Calibur, hela högen)

2009-01-24 @ 14:30:07
URL: http://dyamo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback