tiden flyger iväg!

Oj. Idag, körde jag bil. Imorse alltså. Sen åkte jag till skolan, möte och så. Gjorde klart i graf och så. Åkte hem. Gick ut med hunden. SEN, gick jag in på SL för att kolla när jag skulle ta bussen till karlaplan för att få en guidad tur hos SVT med skolan. Då står det att alla bussar är inställda. Jag är därmed, fast.
Ringer Ann och berättar läget. Efter mycket prat bestämde hon att vi struntar i SVT besöket med skolan. Det gick ett glädjerus i kroppen och jag ringde mamma för jag var så glad för då kunde vi åka och handla julklappar tidigare (vi skulle vara klara på SVT vid sex). Vräkte ut mig i soffan och njöt.

Sen händer det. Ann ringer och säger "Vi åker! Tågen går ju". Men jag är ju fortfarande fast? Så Ann kommer körandes med hennes bil och hämtar mig. Det var så mycket kaos, så jävla mycket kaos.

Sen iaf, vid halv sju hämtade mamma mig vid stationen och vi åkte till kista.
Klockan 21:55 ser vi att affärerna börjar stänga och båda frågar "är klockan tio?". Jajjemen! Det var den. Tiden flyger iväg.

Julklappsplanering:
  • Tove - CHECK (nästan)
  • Pappa - CHECK (nästan)
  • Mamma - CHECK
  • Annica - CHECK
  • Robert - CHECK (nästan)
  • Casper - CHECK
Ser ju rätt lovande ut ändå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback