en lista!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
det har jag säkert gjort, men inget jag kommer ihåg

2. Höll du några av dina nyårslöften?
nej. dammsög inte en gång i veckan. fan.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej. puhh.

4. Dog någon som stod dig nära?
nej.

5. Vilka länder besökte du?
sverige. gills finland när man sov på en båt?

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
resor! och fler nyktra helger.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
10de juli. alla ace kvällar. kvällen jag vaknade i bro med camilla.

8. Vad var din största framgång 2009?
jag har haft kul!

9. Största misstaget?
cp killar

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
haha, lite tarmvred, lite virus i luftvägarna och så bara!

11. Bästa köpet?
får man säga kläder?

12. Vad spenderade du mest pengar på?
alkohol och kläder!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
att jag och karå blev vänner igen.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
john mayer - free hallin
joshua radin - you got growing up to do
alla lady gaga låtar
osv. osv.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
både ock! har haft ledsna perioder sen glada!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
badat

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
supit och varit blyg


18. Hur tillbringade du julen?
med min underbara familj!

19. Blev du kär i år?
nja, jag vet faktiskt inte

20. Hur många one night stands?
ett? men det var ju inte meningen :(

21. Favoritprogram på TV?
grannfejden, efterlyst, the hills osv.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
ogilla, var nog rätt bra ovän med hanna som jag nu inte alls ogillar! PUSS på dig.

23. Bästa boken du läste i år?
läste bara K-PAX så... ahah

24. Största musikaliska upptäckten?
oj, josh rouse och la roux tror jag

25. Något du önskade dig och fick?
jajjemän!

 

26. Något du önskade dig men inte fick?
ja, men fixade det själv!

27. Årets bästa film?
the ugly truth, new moon, the black balloon

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
var med familjen och camilla på texas long horn.

dagen efter blev det MP och röj!

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
ja det finns det väl


30. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
leggings, svart, bekvämt

31. Vad fick dig att må bra?
helger

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
gerard butler och robert pattinson

33. Vem saknade du?
niklas andersen

34. De bästa nya människorna du träffade?

Om man ska välja typ två så måste det ju vara Evelina och Emma? :D


Kommentarer
Postat av: Evelina

meh söt du är :D

gott nytt år fina byxaaaa, vi ses 2010!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback