rensa rummet

Vaknade av att Malin ringde och väckte mig. Vi åkte till bauhaus (?) för att köpa sprayfärg till hennes korgar. Sedan till mio för att köpa kuddar till hennes säng. När vi kom hem till henne åt vi nudelsoppar och möblerade om hennes rum. Då ville jag också.
Malin var trött och latade sig i min säng och sa att hon inte orkade. Men på något sätt började vi och när vi var klara började hon slänga saker. Ja, jag har lite svårt att slänga saker. Men att hon fick ihop cirka 14 påsar med kläder och saker är ju helt jävla ofattbart. Att jag hade så mycket jag inte använde kunde jag nog aldrig gissat! Nu känns det så djävla skönt att ha rensat rummet och fått iordning allt! Ska bara duscha så är det komplett!
Har även tvättat mina vita, otroligt smutsiga, converse. Jävla produktiv dag!!
Tack Malin för all hjälp! Varit otroligt bra att ha med någon som klarar av att slänga saker när jag har lite svårt för det. Sinnes! Tack, tusen tack!

Såhär blev det! Lite kassa bilder för det är inte så ljust här inne nu.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback