mysig dag

Vaknade, duschade, mamma kom in i mitt rum och frågade om jag skulle med och äta kinamat. Okej, sa jag efter ett tag eftersom jag haft så ont i magen. Och satan.. friterade räkor är inte att leka med. Bland det godaste jag nägonsin ätit.
Efter vi ätit handlade mor och jag. Pappa åkte och jobbade igen. Han har semester lite hipp som happ eftersom det är hans företag.
Malin kom över ikväll och vi såg på en shopaholics bekännelser, trots att jag redan sett den. Haha, den är bra grejer.

Imorgon ska jag passa hunden lite. På torsdag med.

Hampus är hemma igen! Awesome. Film film film filmkväll i högsta hugg!

Jag vill så flytta till Danmark. Vilken upplevelse! Något helt annorlunda än detta. Något helt nytt. Underbart. Hjälper ju lite att jag förstår danska rätt bra nu faktiskt. Dock kan jag inte prata danska. Eller, kan säga håll käften och några fraser. Nervös, taggad och nyfiken. Frågan är bara hur kommer det att gå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback