eh

TJA
Igår blev det ACE med, Camilla Annika Hanna Nathalie Michaela Erik Kristoffer, sen kom ju Emil Filip Julia osv. Många man kände igen iaf. Alltid trevligt!
Efter förandet hemma hos Annika så mådde jag fanemej inte okej. Men det gick över, som tur var! Ramlade inte på rumpan denna gång så det var ju skönt. Kom väl hem halv fyra. Tio över fyra hade jag duschat och låg i sängen. Inte helt fel det!

Idag vaknade jag. Låg med en öken i munnen. Tänkte, oh kommer inte orka sola idag. Efter en timme var jag inte bakis längre. Är bara sjukt sugen på kinamat.
Låg och solade med mamma hela dagen och gjorde fula armband. DE E NICE!

Kommentarer
Postat av: Pärlan

I Want a fult armband!:D

2009-08-09 @ 18:29:48
Postat av: Annika

ne, det var jag som ramlade på rumpan istället :O jätte pinsamt var det. mitt på dansgolvet! tiger blev räddaren

2009-08-11 @ 12:45:44
Postat av: Jessica

HAHAHAH annika vafan :D jag missade det!!

Postat av: Anonym

Hahaha, ja men du stog ju bara där uppe hela tiden. man visste ju vart man skulle hitta dig iallafall :D

2009-08-13 @ 16:10:02
Postat av: Jessica

HAhaHAHHHAhhAhHA inget fel med det :D

2009-08-13 @ 16:16:05
URL: http://byxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback