detta fält måste fyllas i, jävla tjat!!!!!

Nu blir Jesper glad. Sett den där förbannad high school musical 3 nu. Kefffffff. Dom är verkligen pinsamma och för tok mycket musik och glada småbarn. Inte alls min typ av film, inte det nej.

Petter åker till göteborg imorgon. Buhu...
Jag passar hunden imorgon. Rätt nice!
Tove och Jonas ska bo här i två veckor för att dom ska bygga om deras badrum. Haha, lär bli djävligt spännande! Jag menar, det blir ju som vi bodde förut, plus en till grabb! Sinnes. Lär ju bli tokigt. Men dom jobbar ju både två. Tove kanske har semester ett tag.. Jag vet inte.

Sovit hela dagen ungefär, därav inte trött, än.
Ser dock fram emot att krypa ner i min gosiga säng, som jag sitter på atm!


Im the motherfucker cult leader




Kommentarer
Postat av: riktiga jessica

hehe jag skojjade bara, HSM är bäst!!1 <3<3 troy och gabriella är så söta!

2009-08-14 @ 23:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback