onsdag + ett fundersamt brev

Höll verkligen inte på att komma upp imorse från sängen. Snooze, vilken uppfinning! Men pallrade mig upp iaf och åt en banan sedan begav jag mig mot skolan, ensam. Buhu. Där fann jag lilla Emma så vi gick och hade psykologi. Det var en väldigt bra lektion eftersom jag hann väldigt mycket.
Efter skolan hämtade mamma mig vid stationen för vi skulle åka och gymma och hon hade tagit med sig ett kuvert som var till mig. "Jessica "byxa" Johansson". Haha. Tungt var det och på baksidan stod det "BEHANDLAS VÅLDSAMT" så jag blev himla fundersam över vad det var i kuvertet. Öppnade, och där fann jag ett stycke Nalle Puh schampo och ett fint brev från världens bästa Niklas. Det var en underbar överraskning! Blev verkligen jätteglad!
Det är nämligen så att första gången jag och Niklas pratade så pratade vi om mitt Nalle Puh schampo. Därav skickade han ett nytt. Så jävla underbar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback