senaste dagarna

Fredag: det blev maskerad hemma hos Linnéa med massa människor. Jag gick som ett troll och Camilla som en grön fe, Björnen var jokern i batman (grymt bra). osv osv.. så många som var där. Det slutade iaf med övernattning hos Camilla.

Lördag: Vaknade hos Camilla, steg upp efter många om och men för att äta frukost. Sedan kom Finas pojkvän Mattias med en tv till Fina som vi installerade, eller.. kollade mest på när Mattias installerade. Sedan kom mamma och hämtade mig och vi åkte hem till farmor och farfar för att hälsa på. Vi var väl där ca. en timme. Hem och duscha och äta lite sedan skjutsade far mig till Sandra för lite filmkväll med Camilla och några pojkar. Saw 4 blev det och på andra sidan häcken, men jag sov genom största tiden av den filmen. Pappa hämtade mig och Camilla och jag åkte hem och sov!

Söndag: Pluggade samhällsekonomi hela dagen och såg på tv med mamma.

Måndag: Läste på samhällsekonomi och psykologi för vid halv två var det prov i samhällsekonomi, som gick bra, tror jag.. sedan psykologiprov som också gick bra tror jag!

Tisdag: Låg i sängen imorse och ville inte gå till skolan, men pallrade mig upp ändå. Har väl största tiden bara suttit på youtube med Mattias och Jesper och lyssnat på "My dick". Har inte kommit nå mycket längre än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback