hej

Efter några klagomål så tänkte jag uppdatera lite vad som hänt under dom senaste dagarna. I tisdags var jag och Hanna i hammarby sjöstad och hälsade på min apu plats. Det verkar hur nice som helst. Idag har jag framkallat massa bilder med Sarahhhhhhhhhhhh, som jag älskar .. enligt henne. Emma gick hem tidigare och Sara har en luddig tröja. Oj vad luddig den är. Michaelas hår är ruffsigt, men ungefär bara där bak. Charmigt som fan. Mattias har som vanligt fluffigt hår och Jesper likaså. Musse han pratar om att han har en dyr slips, vilket är ja, jag vet inte.
Idag när jag kommer hem ska jag dricka te tror jag och sova lite. Tidigt ska jag gå och lägga mig iallafall!
Somnade igår när jag kom hem ifrån skolan. Missade the hills som jag låg i soffan och väntade på. Så fail. Somnade vid fyra och vaknade halv sju. Åt två mackor och duschade och sov sedan igen. Det är fina tider det!

PsUSsSUus, men bara till SaraBello.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback