världen är full av klagomål

Om det något jag märkt det senaste året så är det massor av klagomål. Som egentligen är väldigt självklara saker.
När man disskuterar med någon så klagar man oftast. Varför gör man det? "Han sa så, och jag ba, varför är han så cp?". Varför inte bara inse att det är så han är och om du inte gillar det så får du väl gå vidare. Nej nej, vi ska fastna där och försöka ändra på den andra. Varför? Det finns inte bara en person, det finns så många flera. Även om någon behandlar en som skit så måste man ju kunna gå vidare när man själv märker av att man mår dåligt? Är det kärleken som styr oss?

Eller dessa små onödiga klagomål. "Varför spelar dom så kass musik på radion? Jag vill höra mer .... på radion!" BYT KANAL? Seriöst, det är bara att byta kanal eller sätta på en skiva. Varför ens låta en bli upprörd över det? Det är en JÄVLA radiostation.

Det bästa är iaf när folk klagar över ett viss team på playahead. Kom igen, seriöst, det är ett jävla team. Inte som hela världen går under bara för att du inte är med i det eller dina vänner får vara med. Det finns LITE viktigare saker här i livet än ett jävla team på en hemsida.

Ska bli så jävla skönt att åka ifrån allt. Käften bara.

Kommentarer
Postat av: karå

ahah du har väl också klagat över vilka som är med i jävla team på playahead? slampa :D

2008-10-26 @ 11:36:43
Postat av: Jessica

Hahaha jag vet, gay jag med.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback