första advent, check!

Idag vaknade jag och mådde dåligt. Vet inte varför. Nu menar jag psykiskt. Men strunt samma om det! Jag slängde mig upp ur sängen och började fixa med en skiva som jag sedan åkte ned (till centrum) med och lämnade till Tove. Sedan blev det buss till farmor och farfar. Där blev det massor kakor och lussebullar och glögg såklart!

Igår hade jag en jättebra dag. Jag sov ut och åkte efter ett tag och köpte torrschampoo till mig och syster för att sedan åka hem och fixa iordning middagen. Pratade ihop mig med Victoria och vi bestämde att hon skulle komma över och äta middag hos mig och se på film osv. Vi åt med småkök. Man steker sin egna mat i små stekpannor. Det är en mycket trevlig och social sak och det tar lite längre tid att äta då. Älskar verkligen att äta så! Sedan blev det upp till rummet och kolla igenom skolkatalogen och äta godis. Efterrätt på det, jajjemen! Frukt med smält vitchoklad på, mumma! Och sedan chips med dipp, underbart! Sen var man fan mätt!
Victoria höll på att flippa ut över filmen lite då och då eftersom det var en skräckfilm. Haha, den där tjejen är riktigt underbar och jag kommer aldrig att släppa taget om henne! Känt henne i flera år och vi har alltid haft ett speciellt band mellan oss som går inte att förklara. Det är så avslappnat. Man måste inte hålla på och göra sig till för vi är som vi är och ja, vi bara är så! Bäst är hon iaf, helt klart. Puss på dig Victoria.

Kommentarer
Postat av: victoria

Jag var bara lite rädd! var läskigare när jag gick hem, där vid skogen :O

älskar dig något otroligt. puss!

2008-12-01 @ 12:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback