WööwÖWPOwÖWPwpÅEPnomnomnom

OKei, nu äre såhär va. SOlna är skiten. Kommer ihåg, då jag och jessica var på promenad. Några timmar sen, vi gick till statoil, och köpte cola och chipsdipsie. Fåglarna sjunger hallelujah.


NOM NOM NOM. fyfan, det är så sjukt tight här i solna. Huliganer överallt.


Lilla miss pants är ju på hugget och slår ner alla med sur blick eller luktar konstigt som närmar henne, så jag kände mig säker när vi strövade längs gatorna som redan tagits över av mörkrets makter.

Luktar konstigt, som jessicas fötter gör! Luktar plockmat och champinjoner. Fysatana. Perkele hikonjuska minäriitva.

"jag orkar fan inte dra av mig mina tights" nyss sagt av BloggarN själv.

image753 bästa bilden ikväll helt klart

Nu ska jag borsta tänderna era negerjudar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback