valborg?

Vet fan inte vad jag ska säga om valborg. Började med att Karå missade bussen. Så jag gick hem igen och hann äta middag, sen missade jag bussen.. Haha.. Hamnade i barkarby av någon skum anledning där Alex och Erik började slåss med 4-5 killar och jag gick i mellan och slog bort dom för dom hade slagit ned Alex och Erik på marken. Fighter as i am! Yes.
Dock blev Alex halvt medvetslös i några minuter och Erik började blöda.
Blev så djävla arg på dom där killarna så efter några minuter när dom försvunnit gick jag efter och skrek på dom och höll på. Var så himla arg. Helt sjukt. Frågade vad fan dom höll på med så tillslut gick dom till Alex och Erik och bad om förlåtelse. Nöjd.

Äntligen kom mina muskler till användning! Längtat länge efter ögonblicket, he he.

Kommentarer
Postat av: Piia

haha aggro


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback