Underbara, fantastiska du.

Testade nyss kläderna som jag ärvt av min Gammelmormor. Kunde inte låta bli att fälla några tårar. Kan fortfarande inte förstå att hon inte lever längre. Det känns som att hon ska sitta där i Bagarmossen i hennes lilla lägenhet. Vill bara åka dit och kliva in i hennes lägenhet och känna doften av nybakda bullar, men det kommer väl aldrig hända. Får bevara känslorna och dofterna och alla minnen så gott som jag kan. För, gud vad jag saknar henne. Svider i kroppen av att tänka på att hon inte finns längre. Känns riktigt bra att jag får fina tankar i huvudet när jag ser bilden jag har på henne och Gammelmorfar på min tv-bänk. Känns bra att ha dom nära.

Snart ses vi igen älskade du.

image837

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback