Jobb

Nu sitter jag här på kontoret och väntar på pappa. Han är på något möte med Lennart K. Dom sa att det skulle ta allt från 1 timme till 3 timmar så har ingen aning om hur länge jag måste vänta.
Idag har jag arvikerat lite och som vanligt slider det sönder mina nagelband så nu svider det jättemycket på mitt högra pekfinger. Iiiiiih. Har nog mest sorterat faktureringar idag. Jag vet inte varför, men jag tycker det är ganska kul. Är nog ensam om det, haha. Men hey, har jobbat 8 timmar. Började klockan sex. Usch. Inte alls van. Men men.. what to do? Man får ju pengar för det så bangar inte!

Hahahaha, pappa har en bärbar dator här och han har kopplat datorn till en trådlös mus istället för mus-plattan och jag som är van med mus-platta hemma sitter och drar fingret på den hela tiden. Värdelös.. yes.

Snart blir det nog att åka hem. Så fort pappa hör av sig så vet jag om jag ska åka komunalt eller om mötet går snabbt. Längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback