Ingen rubrik

Om det är någon jag säger att jag saknar ofta i min blogg så är det nog Niklas från falun och självklart Ylva. Ylva bor ändå 15 minuter härifrån om man går. Förstår inte varför vi inte ses längre. Känns bara som hon inte har tid för mig och myser med hennes pojkvän hela tiden, men det är okej. Så länge hon är lycklig så är jag nöjd.

Niklas, vet inte hur jag ska förklara den killen faktiskt. Det började med att vi började prata på planket. Hel skumt för han är knappt inne där och jag bara råkade vara online när han var inne. Då var jag inte ens "planket-nörd" eller vad man ska säga. Fastnat som fan för honom. På riktigt. Känns som jag kan berätta allt för honom. Både i telefon/irl/sms/msn eller vad som nu finns. Dock saknar jag hans närvaro nu när han bor så långt borta, men snart är det sommar och då kommer vi ses igen! Gud vad jag längtar, wiih!

Taggad as hell på att skolan ska ta slut, snart, snaaaart! 16 skoldagar kvaaaaar och på fredag ska jag jobba. Så det blir 15. Längtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback