Hej

Idag när jag kom hem från skolan somnade jag i soffan. Mamma somnade också. När jag vaknade gjorde mamma snarkljud och kollade på mig. Vadå, jag? Snarka? Pff, kan inte tro det! Iofs snarkar jag bara när jag är riktigt trött. Var jag så trött? Eller har jag börjat snarka på senaste tiden?
Kommer ihåg att jag snarkade när jag och mamma bilade ned till mormor och morfar i Valdemarsvik. Dock hade jag gibbat den natten och vi åkte vid nio på morgonen och då var jag ju trött.

Jag skulle vilja filma mig själv när jag sover och se hur mycket man rör på sig. Jag har ju fått höra att jag sparkas när jag sover. Skulle vilja se hur och höra om jag verkligen snarkar eller om jag bara snosar lite.

image820

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback