Har jag presenterat mig själv?

Tror jag glömt bort det lite faktiskt..

HEJ!
Jag heter Jessica och jag skriver denna blogg, för det mesta. Jag är snart 17 år, i Juli och är en ganska kort optimist som älskar fotografering och indiska prylar. Jag bor med min familj såklart. Såklart och såklart, visst kan man flyttat hemifrån när man snart är 17, men inte jag! Dock lär jag flytta om sisådär 2 år. Härligt. Inte för att jag ogillar att vara hemma. Tycker bara att det ska bli så sjukt kul att få inreda lägenheten. Jättetaggad!
Vad ska man berätta mer? Jo, jag går medialinjen och trivs fint eftersom jag verkligen älskar att fotografera. Inte för att jag är så duktig på det, men jag älskar det ändå. Älskar kanske ni tycker är att ta i, men jag älskar det verkligen. Skulle vilja gifta mig med fotografering om det gick. Okej, där gick jag nog över linjen. Typiskt mig.

Nu behövs det väl inge mer?

Kommentarer
Postat av: H

BRA! Då vet vi :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback