En väldigt bra dag, var igår!

Det började med att jag vaknade och drog till Humlegården med Camilla och Emelie. Där var det parad och hela köret. Vi satt några timmar och mös med alla andra människor som var där. Sedan begav vi oss hem för att ta en dusch och mötas hos Camilla. Dock kom Emelie senare men jag, Olivia, Björne och Robert kom till Camilla och satt på hennes baksida och drack vin och mös. Helt plötsligt hamnade vi på ett 20års kalas. Helt random. Det var riktigt kul och vi var där riktigt länge. Sedan blev det nattsamtal med väldigt oväntade personer, men så kan det gå antar jag. Eller?
Sov över hos Camilla med Olivia och Björne. Kanon kul!



Oj här hände det grejer.
Jag bara råkade och sen så vet jag inte, och oj vad det hände grejer.
Men han var ju snygg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback