Älskade syster

Jag vet inte vad jag ska säga till dig, eller vad jag ska göra. Jag finns här, det kommer jag alltid att göra. Vågar bara inte gå in till ditt rum och börja prata med dig för det känns som du inte vill ha mig där. Jag saknar dig. Jag vet att du måste smälta detta på ditt sätt och det förstår jag. Hoppas du kommer tillbaka snart. Vi alla saknar dig. Jag vet inte hur det känns för dig, men det måste vara fördjävligt, riktigt jävla hemskt.
Ta din tid. Finns här när du behöver mig, bara att ringa/smsa så kommer jag, direkt. Tveka aldrig. Gör verkligen inte det, tveka inte. Jag kommer på direkten.

Detta lär vara den fulaste bilden på oss, men den är så himla charmig.

image789
Jag älskar dig storasyster, på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback