wEUKJSVJAKERSVD

Ungefär så var det imorse. Vaknade vid 06:23 för jag hade så himla ont i ryggen. Kunde inte hålla tillbaks tårarna. Då gör det verkligen ont. Mamma kom upp med värktabletter till mig, men dom kickade inte igång förrän någon timme. Sjukt. Jag vill aldrig mer ha såhär ont, aldrig. Har fortfarande ont, men nu sitter jag och försöker att inte tänka på det. Smart att jag skriver om det då istället. Haha, idiot.

Mamma sitter precis utanför mitt rum och ska betala räkningar men på något sätt lyckas hon alltid göra så något blir fel. Undrar hur många gånger hon har ropat på mig.

"Hjäääääälp Jessica, hjäääääälp"
"Vad är det nu då?"
"Nu har det blivit sådär igen...."
"Högerklicka mitt på sidan"
"På bilden?"
"MITT PÅ SIDAN!"
"På texten?"
"MITT PÅ SIDAN!"
"På det vita?"
"Höger klicka på sidan och välj uppdatera!"
".... men..... jag förstår fortfarande inte..."

Ibland undrar man ju, häääääähä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback