publicera or not.

Läste nyss en väldigt intressant blogg. Vet dock inte om jag få publicera den här. Så jag gör det inte. Bloggen var väldigt intressant och fanns mycket att välja mellan att läsa. Allt, verkligen allt föll mig i smaken. Brukar sällan finna sådana bloggar, men där var den. Helt underbar. Nu har jag en blogg som jag noggrant ska följa! Dock uppdaterar han den nog inte så ofta.

Jag vet verkligen inte vad jag gör vaken just nu. Min klocka säger att tiden är 03:12. Jag är inte trött. Eller okej. Lite trött är jag nog, men inte mycket. Hanna väckte mig klockan fyra för ungefär 11 timmar sedan och tyckte att det var konstigt att jag sov. "Du vet att klockan är fyra va?". Klart jag visste det, när jag sov. Jag gillar ju att sova. Det är en sak som jag är grymt bra på. Finns annars inte så mycket saker jag är så himla grym på. Är väl ganska hyfsad på att nöta musik som ingen annan och samla på onödiga prylar.

Annars har jag inte gjort så mycket idag. Haha, vadfan säger jag? Jag drog ju till Uppsala så fort jag hade vaknat för att mamma hade hittat en sekretär som jag ville ha. Så det var bara att skölja av kroppen som var helt svettig efter nattens vridningar och omsomningar. Nu är sekretären här. Datorn står tillochmed på/i den. Underbart. Karå har ju varit här hela kvällen också. Vi drack te. Som vanligt. Vi måste nog finna en hobby.

Imorgon blir det km (kebabmöte), men ingen kebab för mig. Det vill jag inte ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback