onsdag - söndag

Onsdag
Det blev bad och bus på kvällen med Hanna och kubb med människor efter skolan. (Bilder från det finns i ett annat inlägg).
image877image878

Torsdag
Dagen gick ut på att sitta framför tvn och häcka med käre mor. Mysigt!

Fredag
.Vid elva tiden drog jag och Hanna till görväln och badade och åt lunch. Där hittade vi små änder som fick bröd av mig. Snäll.
image876

På kvällen drog jag, Hanna och Michaela hem till Rosanna.
Det blev öl, donken och mys. Fick prata med dalmasen på vägen hem. Det var bra.
image879

Lördag.
Jag och Björne drog in till stan för att vara funktionärer på stockholm maraton. Innan allt börjat så fann vi en ball ubåt! .. eller aa tja, livräddarbåt.
Det var ju inte lite pungsvett det luktade..
image880image881

Efter maratonet drog jag och Björne till Jakobsberg för att slänga i en oss lite pizza. Sedan blev det chill vid ett gult hus med trevligt folk. På natten åkte jag och Hanna till görväln och satte oss på en brygga och chillade. Mysigt värre. Blev te, mackor och glass när vi kom hem från vårat äventyr.
image882image883

Söndag
Vaknade hemma hos mig med Hannaröv i sängen. Sedan blev det att se på "Supersugen" och åka hem till Farmor och Farfar på lite fika. Har även köpt en fläkt!

Detta var en härlig och mysig helg. Puss.

Kommentarer
Postat av: Pärlan

Bästasammanfattningen!:D Vi borde spela kubb och bada i veckan igen!

2008-06-02 @ 08:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback