.. och strejken fortsätter

Japp, hårtvättarstrejken fortsätter! Nu är jag inne på min tredje dag, tror jag. Jo, tvättade håret i fredags morgon och nu är det måndag och det är morgon. Precis tre dagar! Helt sjukt vad äckligt håret ser ut. Inte alls van med att inte tvätta det. Har dock köpt torrschampo eftersom Ylva sa åt mig att göra det. Haha. Inhandlade även ett par festivalskor idag och nya leggings. Jag är redo! Mamma har proppat på mig med våtservetter, barnrumpeservetter (sådan där burk man kan dra ut servetter från), massa plåster (bland annat compeed för mina stackars hälar), ipreen och hårpsray! Har säkerligen glömt något, men det får ni leva med.

Snart ska jag åka till Farfar och hälsa på. Han ligger fortfarande på sjukhuset.
Det svider i hjärtat att åka iväg från honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback