Mys hos Farmor och Farfar!

Idag när jag kom hem från skolan så åkte jag och mamma till outlet för att köpa en kjol till henne. Det blev en urgullig kjol! Passade jättebra på henne. Efter det blev det att fara hem för att äta lite lunch och sedan till onoff för att kolla på en present till min brur. Han blir nog nöjd, hoppas jag! Mamma skjutsade hem mig till Farmor och Farfar efter det. Direkt när jag kom dit så åkte jag och Farfar till Kungsängen för att hämta Farmor från hennes keramik-kurs. Hon är så himla söt min Farmor! En riktig gullefarmor!
Sedan bar det av hem till dom för att spela kort och äta middag! Hel mysigt!

Farfar är bäst på kortspel :( Farmor med, men jag vann iaf en gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback