ensamhet

Här sitter jag fortfarande i min ensamhet. Funderar på om jag ska gå och lägga mig eller inte. Men det är ett väldigt svårt beslut att ta. Tror jag ska gå upp klockan åtta för att duscha och sådant spännande, men det lär jag ju inte orka om jag inte går och lägger mig nu? Vet inte vad jag håller på med faktiskt. Varför sover jag inte?
Jag kanske inte vill missa alla randoms på msn som börjar trilla in fulla och ställer väldigt intressanta frågor. Dock när frågorna kommer så känns det som att jag ätit något obehagligt i magen. Inte ok. Jag söker mig genast till min kära vän Karå som verkar vara helt upptagen med att kolla på film. Trist. Trodde hon skulle bli min räddning. Får väl dra iväg ett sms till henne istället och förklara min sists. Brb.

Sådär. Nu har jag givit sms ett försök.

Calin Harris är min räddning för tillfället. Sebastian fixade honom till mig idag.
Jag är så nöjd. Tack igen. Random.

Förresten så gillar jag när folk ler på deras msnbilder. Helst sådär överdrivet stort smajl. En vän loggade nyss in med ett riktigt cute smajl och jag log. Tänk så mycket en msnbild kan göra! Nu kan jag sova gott, hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback