Bästa Niklas

I lördags kom Niklas hem till mig vid sju tiden och vi åkte genast iväg till hans Farmor och hälsade på. Hon bor i farsta och vägen dit blev ju ett himla äventyr. Haha. Sjukt kul blev det iaf. Vid elva tiden var vi hos Camilla och chillade. Spelade kort och sådant roligt. Vid tre in the night blev det att se Gullivers resor som var min favorit när jag var liten, men jag förstår fan inte varför nu? Haha, så jävla dålig. Sedan blev det att ligga och prata i sängen. Vi vaknade väl runt två och drog i en macka efter någon timme eller två. Vid halv sju blev det bio. Dumpad. Den var faktiskt ganska rolig. Den var bättre än förväntat och jag garvade mycket!

Alltid lika underbart att umgås med Niklas. Han är en av dom bästa.


Kommentarer
Postat av: Pärlan

Den där bilden. Något med den altså. 0.o

2008-06-23 @ 14:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback