Vart tog min röst vägen?

Vaknade och gick direkt till duschen. När jag väl var i duschen tänkte jag "Undra hur min röst låter?", så jag sa något liknande "woamp". Det kändes som att det gick bra. Utanför badrummet när jag duschat klart befann sig pappa uppe på vinden och jag sa "Och där sitter du i taket!", men den rösten var inte likadan. Jag lät som en kråka.
Vågar inte prata nu. Det kanske försvinner? Kanske bara är på morgonen.
Men inatt (läs sex imorse) när jag och Hanna var och spelade GH med Niklas så lät jag också som en kråka.

Men äsch! Det går nog över.

Igår kväll var hursomhelst jättetrevlig. Efter många om och men så kom jag Hanna Camilla och massor av andra hem till Sebastian där det blev dans och lite för mycket av det goda. Fullt ös, medvetslös. Eller vad är det man säger?

HOOOOOST. Sjukt, har börjat hosta också. Kommer ihåg när jag låg på busshållsplatsen inatt vid halv sex och hostade. Det slutar inte. Det kittlar i halsen som aldrig förut. Vet inte om jag borde gå ut idag eller sitta inne och dricka te. Det känns ju jävligt lockande med te och en bra film och bara dyka ned under täckena.

Anyways.. frukost vore en bra idée.
Bloc party är min vänner idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback