flickor, flickor små

Jag är inget stor fan av tjejer. Det erkänner jag. Jag går varken ihop med tjejer eller gillar att vara i närheten av tjejer. Trots det finns det några tjejer som jag värdesätter väldigt högt.

Carolina
, min riktiga älskling. Min te-vän. Min egna lilla hardcore brud med fräknar och rött hår. Den underbara kombinationen som gör dig så himla underbar och jag kommer aldrig släppa dig ur sikte för jag känner att vi kommer hålla ihop väldigt länge för du är en av dom som jag kan berätta allt för och då menar jag allt.

Ylva
, habibi habibi habibi. Börjar bara le av att tänka på dig. Så helt fantatiskt. Du bjuder på dig själv som ingen annan och det beundrar jag hos dig. Trots att du försvinner vissa perioder för att vi går i olika skolor och du har din pojkvän att umgås med.. så varje gång vi ses igen så hittar vi tillbaka direkt och sådan vänskap är ganska svår att finna. Jag kan se oss sitta på söder om 10 år på något gulligt cafée. Hoppas verkligen att det blir så, annars går jag miste om en fantastisk vänskap.

Hanna
, även kallad Pärlan, av mig. Min galna brud som knappt har några gränser. Har du ett mål så jävlar ska det målet bli av. Vi har haft våra galna äventyr du och jag. Sena nätter med underliga personer inblandade. Sena nätter vid någon brygga med ölen i högsta hugg. Om det tar slut här, så är vi ju helt enkelt dumma. För, vi har det jävligt bra ihop du och jag. Barnvagskompisar är vi ju också. Det är ganska sjukt att vi hittade varandra efter 14 år igen. Inte släppa taget igen.

Camilla, mååh min lilla biiiz och dresskompis. Du kan ju verkligen få vem som helst att smälta. Så charmig som du är kan du ju få den torraste och iskalla personen att rodna och bli helt generad. Du, jag och arvika och våra jävla drinkar. Tröjan och byxan kan ju inte släppa taget om varandra. Det fungerar ju bara inte. Det kommer vara du och jag som sitter vid 70 bast och bakar bullar och leker insekter. Det är jag säker på.

Ellen, min lilla låtsas syster. Dig lovar jag att jag inte släpper i första taget. Lovar att alltid finnas här för dig. Gå och

Er värdesätter jag något enormt mycket.
Självklart finns det några fler flickor som jag verkligen tycker om,
men dom ovanstående är dom jag värdesätter mest.

Kommentarer
Postat av: inte ylva

Vi ska ses igen när jag kommer hem från Rättvik igen, okej?! Min pluttis <3 Bäst.

Postat av: Pärlan

SötisJessica<3<3333 neveeerr let go!<3

2008-07-14 @ 18:22:03
Postat av: ellen

Jag släpper dig aldrig storasyster <3

2008-07-20 @ 15:13:58
URL: http://ejlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback