Spaning

Nu har jag spanat sönder mina ögon. Han den där Claes var ju himmelskt snygg. Dock är han väl för gammal för mig. Inte vad jag själv tycker, men vad alla omkring mig skulle tycka, tror jag. Åldern är bara en siffra brukar jag alltid tänka för jag går bättre ihop med äldre än dom i min egna ålder. Vet inte riktigt varför jag föredrar att umgås med äldre än dom i min egna ålder. Kan bero på att jag finner mer nöje att diskutera med äldre.

Anyways. Det blev den där tröjan. Vit blev den. Ovanligt. Jag är ju en ganska svart/grå tjej. Oj, vad jag lät mörk nu, men jag har ju mina färgglada sjalar till oftast! Så jag är ganska färgglad ändå.

Ikväll ska jag nog hem till Erik (Björne). Har inte träffat honom på flera veckor pga. att han skulle till varberg och göteborg och vad det nu var. Tror dock hans resa blev lite fail då han mest låg och läste böcker. Fast.. det kan ju vara ganska skönt och avslappnande.. men ikväll får jag nog träffa busungen!

Miweop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback