Jag är en jävla besvikelse.

När jag väl försöker göra något för att göra dig stolt så får jag bara höra massa negativa saker. Jag försöker, tro mig. Jag vet inte vad jag ska göra för att få dig att bli stolt över mig. Jag har försökt med allt, men ingenting verkar duga. I dina ögon är jag nog en stor jävla besvikelse. Den som inte kan lyckas med någonting. Den som inte är stark nog. Den som vill uppleva mest, men är för feg.

Dina ord är dom som får mig att ställa mig i skogen och gråta som ett barn.
Ja, dina ord och bara dina jävla ord.

Nu har jag stått i regn och slitit sönder mina händer och allt jag får tillbaka är "Har du slagit dig?" och "Det är snett, du kanske skulle använt en annan sax." du kunde verkligen inte bara säga "Nej men vad trevligt Jessica. Vad duktig du är"?
Dum fråga. Jag tar tillbaka den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback