Fullproppad

All right. Nu säger jag att min födelsedag är över trots att den bara är runt halv elva. Har ätit grymt mycket idag känns det som. Det började ju med att vid ett kom en del släktingar och då blev det ju fika, sedan samma procedur vid fyra och åter igen efter en grymt mättande middagen.
Men jag är nöjd! Skönt att vara fullproppad i magen. Helt nöjd med dagen, verkligen.
Speciellt över skålen/smyckeskrinet jag fick av söta Farmor (som Farfar nog också var med på, förmodar jag) och självklart kläderna från min älskade storesyster. Kan ju inte säga att jag inte är nöjd med min favorit parfym som jag inte haft på ett bra dag. Mumma!

Nu ska jag sluta skriva för.. haha, jag vet inte. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback