All right then..

Nu har några dagar paserat sedan arvika. Två för att vara exakt. Jag måste säga att jag saknar det. Inte att vakna i ett varmt och svettigt tält, utan att umgås med massa främlingar och kunna bete sig nästan hur man vill. Klara sig helt själv. Att bo nära dom man tycker om mest och några man inte alls är speciellt förtjust i är inte helt fel heller, ja, jag tycker att det inte var helt fel att bo med några som jag inte är förtjust i för man kan inte alltid få det man vill ha.
Saknar att kunna gå rakt ur tältet och gå och köpa en panpizza och vara allmänt "I DON'T GIVE A FUCK!".
Nu är jag tillbaka i min renlighet och kan duscha när jag vill. Visst, det är en underbar känsla det med, men det är inte ofta man verkligen skiter i hur man luktar/ser ut osv. Slappna av kvinna tänker ni väl nu, men jag klarar inte av att vara smutsig. Det bara går inte. How ever, det blir fler festivaler. Helt klart.
Line upen nästa år bestämmer vart mitt tält hamnar!

Imorgon fyller jag år också. Weiiwoeoewooeiwoe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback