02:någonting

Dagen (torsdag alltså) började väl med att jag pratade med Hanna och planerade inför kvällen, som inte alls blev som den skulle. Anyways. Syster frågade om vi skulle åka och kolla på kläder och fika så jag följde mer än gärna med. Och påtal om fika, när vi väl skulle göra det så beställde jag en macka istället för jag hade inte ätit frukost.. en "small" blev det meeeen, han "mack-görarn", heh, gjorde en medium till mig. Antaligen ville han vara generös eller så tyckte han att jag såg hungrig ut! Hursomhelst fick ju åka buss som jag inte hade gjort på 1 vecka och 3 dagar. Det är inte så lång tid, men jag är van vid att åka buss varje dag. Vi hade tur med att få en buss med bra aircondition eftersom det var så varmt ute.
Efter massa lullande åkte vi hem och då hade även Emelie hakat på. Syster blev helt blå om tänderna för hon drack en sådan där slush grej. Det blev tjusigt! När vi väl kom hem var det ungefär bara att chilla lite och sedan äta middag. Jag tog mig en dusch efter det. Kändes som att det behövdes och sedan beslagsatte jag mig i soffan för att jäsa och se på en film jag inte trodde att jag skulle bli rädd av. Fast, jag blev nog inte så himla rädd när jag tänker efter såhär i efterhand. Har även kollat på massa CSI, cheers och Dharma and Greg.. så nu är jag nöjd!

Imorgon måste jag förbi carlings och köpa en tröja och spana in Claes! Haha..

Syster med hunden Nanna. (Fick även sällskap av Nanna ett tag. Söthunden.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback