Stora staden med reklamen

Idag blev det mycket trassel må jag säga. Mahdi hade bestämt sig för att ta sovmorgon?? Förstod ingenting. Så jag, Negussi och Johan fick släpa all utrustning till stan och sedan vänta där i 50 minuter på dom som halkat efter i schemat.. Sedan blev det filma och fota Annica. Äta lite. Sedan försvann halva våran grupp med Annicas grupp?? Ännu något som jag _inte_ förstod. Så jag och Michaela fick leka modeller, haha. Det blev nog jättefint iaf på Michaela men lite osäker om dom på mig, men men! Vad som helst för skolarbetet ungefär.

Nu är jag hemma och målarna/byggarbetarna sliter för fullt och jag spelar the knife för dom. Hoppas dom gillar det. Haha. Är lite tveksam om det dock! Mitt rum börjar bli riktigt bra. Längtar sååå till tapeten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback