SM3K

Kom nyss på hur mycket jag saknar min förra klass. Sättet alla höll ihop på och alltid var .. eller okej, nästan alltid var sams och så gulliga tillsammans. Det var en väldigt speciell klass där alla höll ihop och kunde vara med varandra.

Nu är det inte likadant.. min nya klass är inte alls som min förra, vilket är synd. Nu är det massor av grupper och hej och hå.. men det kanske ändrar sig med tiden? Tar ju ett tag att lära känna varandra.. men ändå. Känns lite som det kommer vara lite halvt grupperat hela skolgången. Längtat till studenten så man kan få göra något och få pengar för det!

Imorgon är det tisdag och.. 4 lektioner.. sedan ledig på onsdag, torsdag = 4 lektioner och fredag = 1 lektion.
Känns som detta är en ganska bra vecka (;

image218

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback