mamma älskar att slänga saker

You heard me! Mamma älskar verkligen att slänga saker. Tror hon slängt fyra svartapåsar med saker från mitt rum. Känns lite tufft, men samtidigt så himla skönt att bli av med allt. Använder ändå inget. Har två stora lådor under min säng, men använder ingenting som ligger i dom. Kanske en tröja ibland.. men det är allt.

Hoppas verkligen att Humberto fixar till mitt rum imorgon. Jag menar, river ned tapeten helt och spacklar klart rummet. Visst.. det betyder att jag måste sova i soffan eller hos Tove en natt till, men bara han gör så han målat och fixat klart stället där sängen ska stå så kan jag ju sova i mitt egna rum. Det jag gillar mest. Vill ha alla mina saker på ett och samma ställe.. inte utspritt. Jobbigt.

Så.. jag har planerat.. om han river ned och spacklar imorgon.. så kan han slipa på torsdag och det går väl ganska snabbt? Iaf.. då kan han måla på torsdag möjligtvis fredag vilket betyder att jag kan sova i mitt rum då. Härligt. Längtar verkligen. Vill att mitt rum ska vara helt klart nuuuuu!

Hurrryyyy up Humbertooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback