godmorgon sverige

Idag blir det som jag tjatat om, EN lektion. Haha. Det känns verkligen så worthless men men.. man får väl stå ut! Syster följer med till skolan idag för hon ska klaga lite på en video som finns uppe med henne på som hon inte tilllåter för att hon har ju faktiskt skrivit på ett sådant där papper om att dom _inte_ får ha bilder/videos eller något med henne på internet. Funny fuuunnnnyy.
Idag sov jag konstig. Kan varit för att det var fullmåne och kräftor sover dåligt då. Usch! Vaknade flera gånger och är trött nu. Oroligsömn är inte okej. Drömde att jag hade långt brunt hår med en jättefin lugg som mamma klippte på mig så guess what? Yapp om du gissade på att det ska bli mitt nästa steg med mitt hår så gissade du rätt! Långt brunt hår ska bli min nästa grej. Ska dock försöka permanenta det fast.. bara topparna? Hmm.. ni hörde rätt!

Nu måste jag iaf gå till skolan. Pusssssshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback