en lista wooweowoe

Vilka är ditt favoritpar skor? Mina vita som är helt trasiga.. ska köpa nya
Vad gör du? Lyssnar på M.I.A och ska snart gå till skolan
Fest eller slacking? Hmmmm.. allt hänger på sällskapet!
Är du stolt över ditt liv? Njea, eller mjo
Vilken låt lyssnade du på senast? M.I.A - Bird flu
Vilken stad vill du åka till i skrivande stund? Något varmt land så man blir bruuuun
Tittar du mycket på tv?
Har du varit med i lokaltidningen? Nä tror jag inte
Vad kostar det du har på dig? Haha, har bara på mig trosor och t-shirt så vene faktiskt.
Vad gör du när du inte kan sova? Vänder håll och ändrar låt
Vad gör du om ett år? Pluggar viiidaaree
Brukar du läsa horoskop? Brukar de stämma? Ja fast ibland undrar man ju verkligen
Bästa fikat? Tastys macka och en cola!
Det dyraste du äger? Vene mitt rum?
Favoritmånad? Juli, Augusti
Favoritdag? Helg?
Choklad eller vanilj? Choklad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback