19:30

Vaknade inatt och trodde klockan var 07:00 men den va 04:23. Det var ju en ganska härlig känsla. Påminner lite om när man precis tränat och åker hem. Man känner sig så bra.
Imorgon ska jag och mamma träna igen och på fredag. Vi ska även sola imorgon och åka och kolla på tapet till mitt rum. Ska ju tapetsera en vägg. Vill ha någon vit med mönster på. Hoppas det finns vit med grått mönster. Det vore bra.

Målargubbarna har idag målat min dörr så nu har jag inget handtag. Sjukt irriterande.

Matteprovet idag gick bra förresten. Klarade MVG-uppgiften i slutet, tror jag. Jag och Sarah kände oss gryyymt duktiga efter för vi hade båda klarat den, eller.. det är som vi tror. Vi hade iaf kommit fram till samma svar. Vet inte om jag blir godkänd eftersom jag är så dålig på matte, men det kändes ju bra? Så kanske? Lite iaf? Haha..

Snart börjar ugly betty och i huvudet på gynning. Mys framför tvn!

image228

Kommentarer
Postat av: Sarah

vi borde faktiskt ha rätt på mvg uppgiften ;D haha!

2008-01-23 @ 00:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback