14:40

Nu har jag slängt i mig lite mellanmål. Det känns bra. Skolan var bra idag. Hade inprincip bara 3 lektioner fast gympan var jag ju inte med på pga. att jag varit hemma i 3 dagar och varit sjuk. Nu mår jag dock bättre och ska gymma idag hoppas jag. Vet inte riktigt vart mamma är, men tror att hon är hos gammelmormor.

Mitt rum.. tja.. Humberto stötte på ett till problem. Sjukt irriterande haha. När han målat på någon grej som är hjälpande eller något haha så ramlade tapeten av? Hahaha. Så nu är allt iordning igen! Imorgon ska han spackla och då kan jag äntligen få sova i min säng igen. Rummet kommer ju inte vara klart men jag kommer kunna sova i mitt rum och thaaank goood for thaaat.

Inatt tänkte jag att jag låg i min 120cm så jag skulle sträcka ut armarna och då knuffade jag ut mig själv ur soffan. Så jävla värdelöst haha. Dålig man kan vara, yep!

Imorgon är det ju en lektion som vanligt sen blir det fika på tastys. Nice, nice!

Måste ju spana praktikanten på carlings (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback