sa du en vecka?

Ja just ja. Humberto och Kai som håller på här hemma ska iväg en vecka för att arbeta i ett annat hus? Vafan? Sa du en vecka? Sjukt drygt att vänta en vecka. Allt vårat skulle ju vara klart om några dagar. Men jag antar att det är deras val, eller.. konstiga planering mera.
Iallafall.. jag mamma pappa satt i vardagsrummet och såg på kustbevakarna och tove och robert i köket, haha. Utspridda lite sådär. Åt några gelehjärtan och sådär. Förra alla hjärtansdag så var jag med Karå hemma hos mig. Känns lite konstigt att inte vara med henne idag, men hon har ju pojkvän så jag får väl förstå. Hoppas vi gör något dom närmaste dagarna iaf. Länge sedan man var med henne på fritiden, om man bortser en timme i måndags.

En vecka, en jävla vecka.. lov också. Har även fått reda på att begravningen hålls den 27 februari, mitt på lovet. Rätt skönt ändå. Lär fällas många tårar. Jag skulle vilja läsa någon dikt eller något bara, men jag är usel på att skriva dikter och sådant. Det känns lite, eller inte så lite.. mycket tråkigt!
Hoppas AnnCha sjunger eller något. Det vore trevligt.

Vilken trappa!
image371

Kommentarer
Postat av: karå

hahaha, jag frågade ju om du ville tjocka dig med mig

2008-02-15 @ 16:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback