Miss you terribly

Saknar den lilla dalmasen något fruktansvärt. Kommer ihåg första gången han åkte hem till mig ända från Falun. Gud vad nervös jag var när jag skulle åka och hämta honom på centralen. Värst var nog ändå att han var ännu sötare irl. Tillochmed ännu mer cp irl. Haha. Det var den 17 mars 2007. Snart två år sedan vi träffades för första gången. (UPDATE: Ett år menade jag. Hahaha. Heja mattelektionerna.)
Hoppas vi ses snart igen. Innan sommaren och alla festivaler iaf.

Jag älskar våran relation.
Han är bra, mycket bra.

image301

Kommentarer
Postat av: KARRÅRÅÅÅ!?

"Det var den 17 mars 2007. Snart två år sedan vi träffades för första gången."
bra på att räkna lr? :P:P:P

2008-02-05 @ 21:24:36
Postat av: Piia

en jessica, fast kille

Postat av: Linn

han har jätte fina ögon..

2008-02-06 @ 17:51:03
URL: http://linnbodin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback