hahaha herregud

En kille började ringa mig igår direkt efter begravningen, när jag kommit hem. Han pratade serbiska och jag förstod ingenting. Nu har han ringt sammanlagt 15 gånger och han vägrar inse att jag inte förstår honom. Imorse ringde han och väckte mig men jag vägrade svara eftersom det leder inte till något.
När jag satt på jobbet fick jag ett sms och smsen fortsatte komma.
Detta är tre av smsen:

"varför låter du det inte gå till slutet amria. han kommer aldrig bli din. leta efter din lycka utan honom"

"varför svarar du inte nu. låt honom leva sitt liv. du är snygg du kan hitta en singel kille"

"dra åt helvete. du tror du är smartast i världen. din skitstövel"

Pappa kände en som kände en serb som har ringt och försökt förklara att jag är svensk och inte förstår något och att han har fått tag på fel person. Tydligen är jag någon Amria? Jag förstår verkligen ingenting, men kan bara garva åt det. Har översätt på internet och skrivit att jag inte förstår någonting, men han vägrar inse.

Får se hur detta slutar. Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback