Godmorgon Sverige

Vilket underbart väder vi stött på idag! Jag och mamma for genast iväg till gymmet vid klockan nio. När vi kom dit såg vi att det var jättemycket bilar och vi båda blev skeptiska, men gick in ändå. Tydligen var det någon innebandytunering eller något. Träningen gick bra, men det blir lite jobbigare när man nyss vaknat. Fast man får väl stå ut antar jag! När vi tränat klart och skulle gå till bilen såg vi att folk parkerat som arslen. Jag menar, dom har parkerat så dom har stängt in ungefär 4 bilar? Då undrar man ju vad dom tänkt med. Mamma och jag garvade åt händelsen och åkte till farmor och farfar. Där var pappa med nanna. Pappa var inte på bra humör. Sällan han är det. Förstår inte varför. Undrar bara hur länge mamma kommer stå ut med att han är så sur och bitter eftersom hon är rena raka motsatsen. Fann syster sittandes med hennes marsvin, vet inte vad hon höll på med. Haha, skum brud det där!

Ska duscha när mamma tvättat hennes hår sedan vet jag inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback