godmorgon sverige

Vaknade en halvtimme förtidigt idag. Försökte somna om och sådär, men det blev att lyssna på musik och halvsova istället. Kändes rätt konstigt att han gick och lade sig före mig så jag inte fick något sms när jag somnat "Sover du? <3". Bah. Känns konstigt. Hoppas han mår bra idag.

Måste lämna en lapp till Aino varför jag var hemma igår. Frågar hon hur jag mår så vet jag att jag kommer börja gråta så förhoppningsvis hinner jag säga att hon inte ska fråga hur jag mår när hon läser lappen.

Skönt att bli tvättad av syskonen i handfatet? Hmm.. antar att jag gillade det, då.

image350
image351

Vad hände med gluggen?

Kommentarer
Postat av: malin

haha tuttan var snygg på en av de där bilderna hahha=D=D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback