emma och sarah

Hej och hå, alla blå och grå.
Jag fick nyss lypsyl av Sarah, eller, stavas det så? Hmm.. Emma kom försent idag för hon missade bussen, igen. Det var inge ovanligt. Vi är vana. Urban är gonso. Vi vet inte vart han har tagit vägen. Kanske hemma med sjukt barn, som igår.

Innan jag gick och lade mig igår sade en speciell person något som jag inte hört den säga förut. Det var skumt och läskigt, men lite speciellt ändå.

Idag ska som sagt Victoria klippa håret. Hoppas hon blir nöjd som jag alltid blir när jag varit hos min frisör. Jag ska dit på fredag. Sitter och funderar på hur jag ska klippa min lugg om jag ska gå helt crazy och klippa raklugg eller vara tråkig as usual.

HEjHEHEjEJHEJEhJE!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback