16:57

Hemma!
Idag hade jag jättekul på jobbet. Först gjorde jag klart all fakturering, eller nästan. Sedan åkte jag, pappa och Martin till ett centrum för att dom skulle handla kavajer och sådär. Självklart ställde jag upp som shoppingassistent! Efter shoppingen blev det mat på Mias, där vi ätit hela veckan. Gott. Arne skulle sluta idag, eller.. gå i pension så vi firade av honom och gav honom presenter. Han blev jätterörd, gullig! Sedan var det bara att prata med alla byggarbetare och fakturera lite till. Eva skjutsade mig till stationen så jag slapp ta bussen. Känner mig verkligen inte hemma i Handen, men men.. skönt att bara sitta på samma tåg hem så man inte behöver byta i centralen.

Nu har jag jobbat klart iaf. Kommer saknar Eva och alla dom ganska jättemycket!
Trött as hell må jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback